#11. Posted:
Borderlands69
  • Powerhouse
Status: Offline
Joined: Jun 15, 20145 Year Member
Posts: 417
Reputation Power: 24
100Thieves wrote
Borderlands69 wroteGet rekt stfu dude I worked hard on my account now I have to grind my levels all over again wtf all my crap is gone


If you would just wait like they said they are working on a fix. They also said in their support tweet to not choose either option.




How would I know dude and this shouldn't even had happened to people in the first place especially if you worked your ass off for all the camos and everything
#12. Posted:
Vlog
  • Vantage
Status: Offline
Joined: Mar 18, 20127 Year Member
Posts: 947
Reputation Power: 2392
Borderlands69 wrote
100Thieves wrote
Borderlands69 wroteGet rekt stfu dude I worked hard on my account now I have to grind my levels all over again wtf all my crap is gone


If you would just wait like they said they are working on a fix. They also said in their support tweet to not choose either option.




How would I know dude and this shouldn't even had happened to people in the first place especially if you worked your ass off for all the camos and everything


Damn someones mad LMAO
#13. Posted:
Reo_v2
  • Gold Member
Status: Offline
Joined: Apr 27, 2019
Posts: 50
Reputation Power: 10
Motto: BMX
Hope they fix it soon . Just bought some stuff last night, well this morning played 1 or 2 games went to sleep. Woke up to the update and since I have hotspot after 3ish hours of downloading I'm at 5gb an was able to start the game and got the corrupt save message
#14. Posted:
Crippy
  • TTG Senior
Status: Offline
Joined: May 12, 20163 Year Member
Posts: 1,367
Reputation Power: 877
Is anyone else having issues with this update downloading super slow? I thought it was my Xbox so I paused the update and reset my console, then got stuck in an update loop and now I'm trying to reinstall everything and it starts off like 300+ Mbps then before it gets to 10% just slows down to 1-3 mbps. I have gigabit and am hard wired to my console.
#15. Posted:
Redacted
  • Gold Member
Status: Offline
Joined: Mar 02, 20145 Year Member
Posts: 3,819
Reputation Power: 902
How is this even an issue. This game is pure shit
#16. Posted:
Mike
  • Winter 2019
Status: Online
Joined: Oct 12, 20163 Year Member
Posts: 7,937
Reputation Power: 3017
Motto: I'ma Milly Rock, with that Richard Mille
hopefully i dont run into this
#17. Posted:
Chat
  • Winter 2018
Status: Online
Joined: Jan 10, 20128 Year Member
Posts: 7,678
Reputation Power: 7340
Motto: Chaotic360 Support & Seller | Matrix, Destruction & NiNJA User | If you need support feel free to message me ;)
Even if it does happen to you, they have data sync from previous load ups..you'd get your stuff back by contacting anyway, but it still sucks as you'd have to wait
#18. Posted:
Reo_v2
  • Gold Member
Status: Offline
Joined: Apr 27, 2019
Posts: 50
Reputation Power: 10
Motto: BMX
Chat wroteEven if it does happen to you, they have data sync from previous load ups..you'd get your stuff back by contacting anyway, but it still sucks as you'd have to wait
good point . Hopefully it's fixed by Friday. Gonna take my Xbox over to my buddy's house to finish the update. Im tryna play
#19. Posted:
Gdavomodz
  • Junior Member
Status: Offline
Joined: Oct 05, 2019
Posts: 81
Reputation Power: 8
Thanks bro
#20. Posted:
Pingers
  • TTG Addict
Status: Offline
Joined: Oct 08, 20136 Year Member
Posts: 2,010
Reputation Power: 2621
Motto: Post on my wall for rep.
Love getting reset -.-

Restarted my game and got prompted with the error!!
Users browsing this topic: None
Jump to:


RECENT POSTS

HOT TOPICS