GeneralWho do you think is going to win?Posted:

Fox
Status: Offline
Joined: Dec 25, 20143 Year Member
Posts: 6,350
Reputation Power: 2021
Motto: rip x
So the leader-boards dropped today and i was wondering who do you think is going to win?

[ Register or Signin to view external links. ]
#2. Posted:
Nathan
  • Shoutbox Hero
Status: Offline
Joined: Jun 05, 20135 Year Member
Posts: 3,774
Reputation Power: 1271
Motto: Chat is... well you know...
I cba even going for it now

I'm
Gonna stick with you or Mikey this month
#3. Posted:
Nodus
  • Moderator
Status: Offline
Joined: Apr 08, 20126 Year Member
Posts: 1,817
Reputation Power: 820
Motto: Houso ~ Change will never come about if you don't make it happen.
For the gifts, I'm going to say Kyle to be honest.
#4. Posted:
Vial
  • 2 Million
Status: Offline
Joined: May 10, 20144 Year Member
Posts: 6,393
Reputation Power: 671
kyle for the gifts and you for top poster.Im surprised im on it tbh lmao.
#5. Posted:
Visxal
  • 1K Rainmaker
Status: Offline
Joined: Nov 07, 20152 Year Member
Posts: 2,195
Reputation Power: 235
King will win!
#6. Posted:
Status: Online
Joined: May 26, 20153 Year Member
Posts: 1,878
Reputation Power: 751
Motto: "No matter what people tell you, words and ideas can change the world" ~Robin Williams
Kyle for the gifts lol and I do for the posts probably you!
#7. Posted:
Fox
Status: Offline
Joined: Dec 25, 20143 Year Member
Posts: 6,350
Reputation Power: 2021
Motto: rip x
For gifts i am going to say Jay
#8. Posted:
Spartan
  • Winner!
Status: Offline
Joined: Oct 15, 20089 Year Member
Posts: 4,206
Reputation Power: 377
Motto: Hope I really get to see 30, wanna settle down, stop being so flirty
My guess is you
#9. Posted:
Boss
  • Gold Member
Status: Offline
Joined: Oct 12, 20143 Year Member
Posts: 6,922
Reputation Power: 630
I'm going to say Jay for Gifts.

And

I'm going to have to say Xbox for posts.
#10. Posted:
Arkani
  • Winter 2017
Status: Offline
Joined: Nov 03, 20125 Year Member
Posts: 545
Reputation Power: 56
Gotta say you King.
Users browsing this topic: None
Jump to:


RECENT POSTS

HOT TOPICS