Does This Work?

Well No Shit, Chat Posted it Of Course It Works ^_^
63.16% (36 votes)
Nah Fam.
36.84% (21 votes)

Total Votes: 57

#171. Posted:
Dalm
  • Shoutbox Hero
Status: Offline
Joined: Dec 29, 20117 Year Member
Posts: 3,893
Reputation Power: 3186
PEI wrotecan anybody confirm if this still works?


Tried multiple times and doesnt allow you to start up a game or join anyone. Seems fixed
#172. Posted:
-Mike
  • Christmas!
Status: Offline
Joined: Jun 11, 20117 Year Member
Posts: 850
Reputation Power: 37
i just did it with a friend and it is still working. I feel like the solo method is not reliable so try with a buddy.
#173. Posted:
JackPucillx
  • Challenger
Status: Offline
Joined: Jun 18, 20126 Year Member
Posts: 157
Reputation Power: 6
Yeah it isn't giving me an option to join my recent players game now after I leave after jumping out the helicopter
#174. Posted:
JakeIE
  • Blind Luck
Status: Offline
Joined: Oct 09, 20153 Year Member
Posts: 1,141
Reputation Power: 428
Motto: "It is never too late to be what you might have been" JLM> JakeIE
Double XP ain't showing for me anymore
#175. Posted:
Chat
  • Summer Giveaway
Status: Offline
Joined: Jan 10, 20127 Year Member
Posts: 7,444
Reputation Power: 6519
Motto: Chaotic360 Support & Seller | Matrix, Destruction & NiNJA User | If you need support feel free to message me ;)
this still works btw
#176. Posted:
Happys_Lobbies
  • Shoutbox Hero
Status: Offline
Joined: Nov 05, 2018
Posts: 334
Reputation Power: 139
Motto: I'll reply fast if I'm awake, and guys should I get new thread pictures?
Thanks chat <3 appreciate you and prx finding this


Last edited by Happys_Lobbies ; edited 1 time in total
#177. Posted:
saug
  • Junior Member
Status: Offline
Joined: Jan 25, 2019
Posts: 91
Reputation Power: 42
Working for me, been doing it for a week or so now.
#178. Posted:
Golden9999
  • Christmas!
Status: Offline
Joined: Apr 28, 20127 Year Member
Posts: 64
Reputation Power: 2
Is it double XP on all game modes? Or just Multiplayer?
#179. Posted:
Famous
  • Retired Staff
Status: Offline
Joined: Dec 22, 20117 Year Member
Posts: 17,223
Reputation Power: 5422
Motto: Chaotic 360 Admin/Seller Drink Famous * Play Famous * Be Famous *
This has gotten patched I've been told by a few people.
#180. Posted:
vZoroh
  • New Member
Status: Offline
Joined: May 01, 20181 Year Member
Posts: 7
Reputation Power: 0
anyone have a code i can use for this? thx ^-^
Users browsing this topic: None
Jump to:


RECENT POSTS

HOT TOPICS