You are viewing our Forum Archives. To view or take place in current topics click here.

The biggest trash talker on the planet?Posted:

Mikey
  • All Time High
Status: Online
Joined: Jan 16, 20126 Year Member
Posts: 16,142
Reputation Power: 4286
Motto: 7th TOP POSTER ON THETECHGAME
This guy honestly talks the most smack, if you can think of anyone that talks more shit than this guy please post below

Conor McGregor - The Best Of Trash Talk



The Following 2 Users Say Thank You to Mikey For This Useful Post:

Xbox (09-02-2017), Nathan (09-02-2017)
#2. Posted:
Spartan
  • Winner!
Status: Online
Joined: Oct 15, 20089 Year Member
Posts: 4,273
Reputation Power: 439
Definitely! He does a good job at hyping uo his fights through shit talking though.
#3. Posted:
Nathan
  • V5 Launch
Status: Offline
Joined: Jun 05, 20135 Year Member
Posts: 3,820
Reputation Power: 1283
Motto: Chat is... well you know...
Connor talks the most amount of crap, even if he knows he gonna get knocked out he'll still be their talking shit, even after he's knocked out he doesn't talk much crap tho
#4. Posted:
Craig
  • Video Master
Status: Offline
Joined: Jan 16, 20126 Year Member
Posts: 19,309
Reputation Power: 2750
Motto: mfw americans call whirlybirds "helicopters"
[ Register or Signin to view external links. ]

I'd let someone beat the shit out of me for £80 million too so i appluade him.


Last edited by Craig ; edited 1 time in total
#5. Posted:
Luga
  • V5 Launch
Status: Offline
Joined: Aug 29, 20108 Year Member
Posts: 1,346
Reputation Power: 57
Facts, he aint got no hands either!
#6. Posted:
Gantai
  • Gold Member +
Status: Offline
Joined: Sep 16, 20126 Year Member
Posts: 1,204
Reputation Power: 95
Motto: Life is Too Short. Go out and enjoy the world to its fullest.
He is a shit talker. He hypes the matches tremendously. But after he loses he is very humble about it and praises the Victor. Which is nice to see
#7. Posted:
Gavin-
  • Ninja
Status: Offline
Joined: Nov 02, 20134 Year Member
Posts: 4,307
Reputation Power: 827
Nathan wroteConnor talks the most amount of crap, even if he knows he gonna get knocked out he'll still be their talking shit, even after he's knocked out he doesn't talk much crap tho



When has he ever been knocked out lmaoooooooooooooooooooooooooooooooooo.
#8. Posted:
Gavin-
  • Ninja
Status: Offline
Joined: Nov 02, 20134 Year Member
Posts: 4,307
Reputation Power: 827
Luga wroteFacts, he aint got no hands either!





[ Register or Signin to view external links. ]
#9. Posted:
Mikey
  • All Time High
Status: Online
Joined: Jan 16, 20126 Year Member
Posts: 16,142
Reputation Power: 4286
Motto: 7th TOP POSTER ON THETECHGAME
Gavin- wrote
Nathan wroteConnor talks the most amount of crap, even if he knows he gonna get knocked out he'll still be their talking shit, even after he's knocked out he doesn't talk much crap tho



When has he ever been knocked out lmaoooooooooooooooooooooooooooooooooo.


Thats what I was thinking

he hasnt been knocked out before ?
#10. Posted:
Nathan
  • Shoutbox Hero
Status: Offline
Joined: Jun 05, 20135 Year Member
Posts: 3,820
Reputation Power: 1283
Motto: Chat is... well you know...
Mikey wrote
Gavin- wrote
Nathan wroteConnor talks the most amount of crap, even if he knows he gonna get knocked out he'll still be their talking shit, even after he's knocked out he doesn't talk much crap tho



When has he ever been knocked out lmaoooooooooooooooooooooooooooooooooo.


Thats what I was thinking

he hasnt been knocked out before ?


When I say knocked out I mean been beat in a fight, he's had a few losses...
I should of stated that tbh
Jump to:
You are viewing our Forum Archives. To view or take place in current topics click here.