You are viewing our Forum Archives. To view or take place in current topics click here.

Whos ready for GoW4Posted:

Columbia
  • Supporter
Status: Offline
Joined: May 26, 20116 Year Member
Posts: 1,752
Reputation Power: 204
Motto: l 300k+ on Twitter l Shoe Botter l Sneakerhead/SneakerEnthusiast l ONLY DEAL ONSITE l 87% OF 2015, 2016 And 2017 Members Need Helmets
whos gonna be grinding release day?
#2. Posted:
Activez-
  • Winter Giveaway
Status: Offline
Joined: Jun 15, 20098 Year Member
Posts: 9,624
Reputation Power: 673
Motto: "All I need is the power to be able to protect my comrades. So long as I can have the strength to do that, I don't care if I'm weaker than everyone in the world." - Erza Titania Scarlet
I am for damn sure lol. Probably be in the top 50 for Guardian. Hmu Lespian.

Here's the gameplay for Guardian in case anyone hasn't seen it.



Not a fan of "gold covered" leader or the fact that they can see everyone on the map but I'll deal with it.
#3. Posted:
Columbia
  • Supporter
Status: Offline
Joined: May 26, 20116 Year Member
Posts: 1,752
Reputation Power: 204
Motto: l 300k+ on Twitter l Shoe Botter l Sneakerhead/SneakerEnthusiast l ONLY DEAL ONSITE l 87% OF 2015, 2016 And 2017 Members Need Helmets
Activez- wroteI am for damn sure lol. Probably be in the top 50 for Guardian. Hmu Lespian.

Here's the gameplay for Guardian in case anyone hasn't seen it.



Not a fan of "gold covered" leader or the fact that they can see everyone on the map but I'll deal with it.
Yeeeessss im gonna go for top for Guardian aswell
#4. Posted:
Cyrillic
  • Winter Giveaway
Status: Offline
Joined: Dec 28, 20133 Year Member
Posts: 2,311
Reputation Power: 210
I will be playing day release but dunno what mode to play.
#5. Posted:
Activez-
  • 1000 Thanks
Status: Offline
Joined: Jun 15, 20098 Year Member
Posts: 9,624
Reputation Power: 673
Motto: "All I need is the power to be able to protect my comrades. So long as I can have the strength to do that, I don't care if I'm weaker than everyone in the world." - Erza Titania Scarlet
meta wroteI will be playing day release but dunno what mode to play.


:cough: guardian :cough: Gonna need all the competition I can get


Last edited by Activez- ; edited 1 time in total
#6. Posted:
Thespian
  • Summer Giveaway
Status: Offline
Joined: Oct 10, 20134 Year Member
Posts: 2,833
Reputation Power: 751
I get my stuff like a day or 2 early if I can trick these dumbass GameStop employees. So you might see me on earlier. I guess imma play guardian or tdm with that shit kid actives
Jump to:
You are viewing our Forum Archives. To view or take place in current topics click here.